Odpowiedni film do promocji produktów

by reklama została wyemitowana w telewizji, w pewnych przypadkach powinno się nad nią pracować nawet długimi miesiącami. Powinno się przemyśleć dobrze grupę docelową, czyli mieć świadomość tego, do kogo ma trafić dana reklama i dopiero wówczas możemy rozpocząć się zastanawiać, co będzie do nich natrafić. Klient, który zgłasza się do agencji po przygotowanie takiego spotu, musi wypełnić brief, w którym odpowie na pytania o cele, charakter i treści, jakie posiada zawierać takie filmowanie z powietrza czy inna metoda promocji. Dopiero w późniejszym czasie możliwe jest ustalenie drogi działania, czyli sposobu, w jaki posiada być osiągnięty ten cel.

Analiza grupy targetowanej jest w tym przypadku na prawdę ważna, bo dzięki tej grupie można stwierdzić, co będzie skuteczne, natomiast z czego powinnaś zrezygnować i czego nie brać pod uwagę. Każda grupa docelowa potrzebuje czegoś innego i filmy reklamowe powinny być tworzone tak, by ze starannością wpasowywać się w potrzeby danej grupy. Przeciwnie się tego nie da zrobić. Gdy Brief jest już wypełniony a grupa docelowa ustalona, zaczyna się burza mózgów, której celem jest uwarunkowanie, jaki pomysł będzie w tym przypadku najlepszy. Ten odcinek tak faktycznie trwa najdłużej, bo należy analizować różnorakie scenariusze pod kątem skuteczności i na tej teraz podstawie podjąć decyzję. Gdy filmy promocyjne mają już ustalony pomysł, copywriterzy piszą do nich scenariusz, zatrudnia się aktorów, a następnie należy taki spot nagrać. To zdarza się, że trwa bardzo długo, niemniej jednak efekt musi być osiągnięty. Zdarza się, że potrzeba kilka dubli i przemian, żeby powstało coś adekwatnego.

Zobacz także: filmy korporacyjne.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz